opc_loader

Kopen op rekening:
Wij hanteren een betalingstermijn van 7 dagen.

Wij gebruiken verschillende verzendmethodes:
Verzending via PostNL

Levertijd PostNL:
Zodra wij het pakket versturen, dan ontvang je per e-mail een track&trace-code, waarmee je de status van je bestelling kunt volgen op www.mijnpakket.nl. Daarna levert PostNL in 99 procent van de gevallen binnen 24 uur. Als je twee keer niet thuis bent, laat de bezorger een kaartje achter, met daarop het adres van het dichtstbijzijnde depot van PostNL. Hier kan je het pakket ophalen met een geldig legitimatiebewijs.

Bezorging op zaterdag
PostNL bezorgt ook op zaterdag.


Waar blijft mijn bestelling? :
Ondanks dat wij er naar streven om je bestelling binnen 1 a 2 werkdag na ontvangst van betaling te versturen, kan het door drukte soms wat langer duren. Bij het plaatsen van een bestelling zie je in de winkelwagen de actuele levertijden

Mocht je na deze leverbevestiging het pakket na enkele dagen nog niet hebben ontvangen neem dan contact op.

Verzend- en administratiekosten:

Bij een bestelling tot € 150,- excl. btw brengen wij € 5,33 excl. btw verzend- en administratiekosten in rekening.

Bij een bestelling vanaf € 150,00 excl.btw zijn de verzend- en administratiekosten gratis.


BTW over verzendkosten:
Wij krijgen af en toe vragen over het berekenen van BTW over verzendkosten. Op de website van de Belastingdienst kunt u nalezen waarom wij BTW over onze verzendkosten rekenen.

Retourneren:
Heb je een verkeerd product besteld of bevalt een product je niet? Dan kun je ervoor kiezen om het product te retourneren. Retone hanteert de volgende regels bij het retourneren van een product:

-Je kan een product retourneren binnen maximaal 14 dagen, vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen
-Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
-Het dient in de originele verpakking te zitten
-De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn
-Het product dient in een andere verpakking worden geretourneerd. Dezelfde doos of een andere doos.


Foute retour:
Voorbeeld van een foutieve retour. De verpakking van een doos schuurpapier is beschadigd, beschreven en beplakt. Het product is niet verpakt in een andere doos, waardoor de verpakking beschadigd is.

Als het geretourneerde product niet voldoet aan bovenstaande regels, kunnen wij het product niet retour nemen.


Verzendkosten retourzending:
De verzendkosten van een retourzending betaal je zelf. Bij een verkeerde levering door Retone betalen wij uiteraard de verzendkosten.